GGD op school

De Jeugdverpleegkundige en doktersassistente van de GGD komen binnenkort op school voor de leerlingen geboren in 2009

Alle kinderen geboren in 2009 worden uitgenodigd voor een gezondheidsonderzoek bij de doktersassistente en een gesprek  bij de jeugdverpleegkundige.

U ontvangt van de GGD een uitnodiging met vragenlijsten. In deze lijsten worden vragen gesteld over  de lichamelijke groei en ontwikkeling, gezondheid, opvoeding, gedrag en sociale contacten van uw kind.

Wilt u deze lijsten van te voren invullen en inleveren bij de groepsleerkracht voor ,

Woensdag 15 april   Als de doktersassistente op school is verzamelt zij de vragenlijsten zodat de gegevens kunnen worden ingevoerd in het dossier van uw kind ter voorbereiding op het gesprek bij de verpleegkundige.

Lees er alles over in de bijlage

GGD GGD