Opvoeden? je staat er niet alleen voor!

Home-Start is thuis in gezinnen. Een getrainde vrijwilliger die ervaring heeft met opvoeden, biedt jou een steuntje in de rug. Een luisterend oor, vertrouwen en tips over praktische zaken voor je gezin. Zoals iets gezelligs doen met de kinderen, advies over de administratie of samen leuke kinderboeken in de bibliotheek uitzoeken. Ook kan de vrijwilliger je helpen contact te leggen met andere ouders, om met hen ervaringen uit te wisselen of misschien nieuwe vriendschappen op te bouwen. Jij vertelt met welke vragen je zit en waarover je tips wilt hebben. Jullie trekken samen op, praten over de alledaagse opvoedproblemen en zoeken er oplossingen voor.

Dit kun je verwachten:

• een vrijwilliger die één dagdeel per week bij je thuis komt

• persoonlijke aandacht en een steuntje in de rug

• ondersteuning bij de opvoeding van je kinderen

• de kans om contact te leggen met andere ouders

• hulp bij praktische zaken

• vriendschappelijk contact en vertrouwen

• de ondersteuning is voor gezinnen gratis

Ja, ik wil!
Voor aanmelding en meer informatie kun je bellen/mailen met José Blom, coördinator Home-Start Hollands Kroon/Schagen, di, do en vr, 06-13123333 jblom@ggdhn.nl.

Home start Home start