Beste ouder(s)/ verzorger(s),
Onlangs informeerden wij u over onze ambitie om van De Kei en de Henricusschool één krachtige samenlevingsschool te maken: Op de Elft. Vandaag delen we graag een belangrijke volgende stap in dit proces met u.
Groen licht van de medezeggenschapsraden
Met trots kunnen wij melden dat de medezeggenschapsraden (MR) van beide scholen officieel hebben ingestemd met de fusie. Dit is een cruciaal moment, omdat hiermee het draagvlak vanuit zowel de ouders als het personeel is bevestigd.
Dit betekent dat we definitief koers zetten naar één gezamenlijke organisatie. De realisatie van deze samenlevingsschool is vastgesteld op 1 augustus 2026.
Samen bouwen aan onze identiteit
Nu de fusie formeel akkoord is, start ook het belangrijke werk van de identiteitscommissie. Zoals eerder aangegeven, gaan we samen definiëren wie we zijn als samenlevingsschool en welke tradities en vieringen we koesteren.
Heeft u interesse? We hebben nog plek voor enthousiaste ouders die willen meedenken over de toekomst van onze school. Mocht u hierover vragen hebben of zich willen aanmelden, laat het ons dan gerust weten.
Wij kijken met veel vertrouwen uit naar deze nieuwe fase en houden u uiteraard op de hoogte van de verdere ontwikkelingen.
Met vriendelijke groet,
Sebastiaan de Bruin
Rogier van Dijk



